• وبلاگ : قـلم اينجا تنهاست
  • يادداشت : فرشته اي در صورت انسان
  • نظرات : 1 خصوصي ، 11 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    ياهو
    سلام عزيز همراه.کاروان هستي از ميليونها سال پيش جاريست و در اين مقطع من و شما هم،بعد از ما نيز تا مدت معيني جريان خواهد داشت!!!اينها و بسياري از اتفاقات خلقت جبري و خارج از اراده’ ماست،
    آنچه در دايره’ امکان و اختيار ما قرار دارد و حتما در مورد آن نيز مورد بازخواست واقع خواهيم شد،کيفيت زندگي ماست از نظر رعايت دستورات خالق در تمام جهات.

    شايد شما را بشناسم يا نه،بهرصورت حال و هواي وبلاگتان بسوي شما کشانيدم ،عرض ادب و سلام و خيرخواهيم را بپذيريد.از صميم دل يک بنده’ پاک و مطيع خدا بودن و داشتن اخلاق و معرفتي افزون رو براتون آرزومندم.فکر ميکنم اين وبگردي هم نعمتيست و قدر دانستن آن حداقل بدين صورت لازم!!!
    اگر از انسانهاي منصفي که اين راه رو طي کرده اند بپرسيد،مطمئن باشيد که با تمام وجود خواهند گفت:هيچ ثروتي ارزشمندتر از اطاعت باريتعالي نيست و هيچ بدبختي بزرگتر از گناه و دور افتادن از رحمت او.تنها راه نجات بودن در طريق پاک محمد و آل (ص) پاک اوست.
    پس بايد جنبد،تا کثافتهاي گناه تمام دل رو نگرفته و قساوت و خرفتي احاطه نکرده بايد توبه کرد،حتي اگر هزاران بار توبه شکستيم بايد باز گرديم،که اين انوده از گناه و ندامت خود توفيقيست!!!.
    عالم همه از روز ازل سوي تو ايند تا شام ابد نيز بسوي تو روانند .يا حق[گل]